Hm

Usch riktigt orolig nu, borde ringa... kanske kan prova doktor A först :)

Mobiljäveln ville inte starta i morse och det stressade upp mig nåt så fruktansvärt.. när vi inte har nån hemtele och funderar på  att ringa då är det lite krisigt.. å min andra mobil står det att sim är inaktivt.. hur stor är chansen att båda krånglar? Hm men den mekanikern ja är öppnade ja mobilen tog ut batteriet och sim, blåste lite och sen va faran över - mobben min ville bara retas lite :) Men den fick mig att vakan iaf!


Ida - håller tummarna att allt går bra på VFUn - det gör det säkert :)

Kommentarer
Postat av: ida

de går.. fullt upp.. idag har ja spelat badminton, pingis, innebandy och fotboll, så de håller mig i trim =)

2009-02-05 @ 22:05:15
Postat av: j

oj jösses! Men kul va! Och nu har redan första veckan gått, vart tar tiden vägen egentligen!?

2009-02-06 @ 16:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback