....

Har ni sett va aktiv ja är denna vecka här?? Har en lugn vecka denna vecka och gör det ja känner för med plugget alltså.. det är ju sportlov här så vi är lediga, har bara hemmastudier då!

P har äntligen kommit på att min rubriköverskrift inte syns när ja lägger in ett inlägg,, ALLAREDAN älskling ;)... Men jag är inte en sådan som orkar fixa och dona med min blogg, har varken tid, ork eller lust att göra det,, sån bloggnörd är inte ja! Och det viktigaste är väl den fina texten ja skriver så där vackert med dialekt, förkortningar, inga stora bokstäver och massa punkter...
Så älskling, du får gärna fixa till min blogg, för ja orkar inte och ja bryr mig inte!

Rix fm har ju försvunnit från radion här i stan så därför lyssnar ja på webben och då hade ju Gert fått ett bra mail.. kommer dock inte ihåg hela men det var iaf så här att tummen * 3 = mannens längd på hans könsorgan... 300 muskler använder vi för att stå upp och balansera... lårbenet är lika hårt som cement... (och så några fler sådana..) och medans kvinnor redan skickat vidare detta mail (kedjemail är detta då alltså), så är männen fortfarande kvar vid den första punkten... tummen * 3 ...

Haha så säger de också så här att det inte är bra för kvinnor att äta choklad när de har menstration.... MEN  det är ännu farligare att TA chokladen från kvinnan när hon har menstruation!
Så sant så! :D

____________


Tack älskade bästa kompis A för ditt stöd, vi har och vi har haft några tuffa månader nu och det värmer hjärtat att du finns!



Nu städ och plugg...

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: P

jajaja ska fixa det åt dig gumman :D



och angående mailet vet jag inte riktigt om jag håller med, kanske lite :)



chokladen däremot var en fullträff! :)



puss på dig, och plugga lugnt!

2009-02-25 @ 09:41:05
URL: http://paka.blogg.se/teknik
Postat av: J

Varför håller du inte med? Så är det väl säkert! Alla killar jämför väl sina penisar! :)

2009-02-25 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback