....

Å jösses amalia, viktoria och daniel gifter sig nästa år! Jo visst, är det nån som undgått att se det på aftonbladet.se??? Vilken sensationell nyhet, viktigt viktigt viktigt gott folk! Anar ni min ironiska sida här eller ? Kul för dom kanske, men det kanske är läge för det, ja menar viktoria har faktiskt kommit upp i åren nu..

Mår bättre idag, mådde förjkäligt igår pga den intensiva röklukten.. mina klibekymmer är spårlöst borta då vi va hos läkaren i fredas (patrik skulle dit) så ja passade på å fråga om ja också kunde få medicin.. och jo visst.. så nu äter ja mina klitabletter igen! Å det är stor skillnad på att äta dem och inte, så skönt! I går kom ja dock på mig att klia fast det inte ens kliade... hm hm så där ser ni, ibland är medicin ett måste och ett nödvändigt ont! :)

Nu kilar ja till skolan en sväng, har dock noll pluggambition, varför blir det så här en gång per termin??


________________

Det var dock värre än befarat, men de  gör allt i sin makt för att undvika det som står och knackar på dörren men som än så länge inte släppts in..

Kommentarer
Postat av: Linda

jag håller helt med din ironiska sida här.. ja visst jättekul för dom men herreguuuud vilken hysteri.. jaja säkert jätteviktigt å stort men ändå.. jösses, vi kommer ju tjatas ihjäl om detta i över ett år till :O



skönt för dig att slippa kliandet!

2009-02-24 @ 20:53:39
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: J

Å så snackar de om att de blir bra ekonomiskt nästa år för sverige bara för det... men de tänker inte på att kungahuset kostar många miljoner varje år.. hm!



Haha ja det är rätt skönt nu när ja märker att medicinen hjälper! ett problem mindre :)



Take care!

2009-02-25 @ 08:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback