..

Ojojo inte inne här så ofta å skriver ser ja.. betyder mkt att göra! Ja tänker ofta på saker ja ska skriva här men sen av olika anledningar försvinner dem å ja glömmer hälften..

Helgen har varit rätt tråkig för ja har pluggat jädrigt mycket men känns ändå rätt bra att få det gjort faktiskt! Ja måste ju ligga i förväg på kurserna annars så blir jag stressad, men just nu i detta ögonblick ligger jag lite före faktiskt, i alla kurser!

Måste ju plugga på för ja ska ju hem vecka 15 och fira mig själv kanske men framförallt mamsen! En rolig sak också är att A och F kommer i mars å hälsar på :D Längtar allaredan!

Igår provade jag å göra stek för första gången alldeles själv :) Så det blev skinkstek, pressad potatis och brunsås (tagen lite från steken)... å det blev en klar succe, kändes verkligen som en söndagsmiddag.. nu när jag kan det kan ja ju bli mamma! :) För det där om nåt är ju vuxenpoäng! I helgen ska ja också försöka mig på att göra en gryta också... Vi är tvungna att göra många matlådor nu för denna vecka går jag alla dagar utom idag.. så då måste ja ha låda.. när jag bara läser i skolan så har jag bara med mig frukt å då behövs ju inte lådor!

Nu hoppas ja att ja får stipendie, skickade ju in examensarbetet ihopp om att få stipendie just för äran och lite för pengarnas skull (eller ganska mkt för en student har ju faktiskt begränsat med pengar), håller alla tummarna ja kan hålla!

Nä numåste ja kila till skolan.. ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback