En helg har förflutit

Med rasande fart..
Varti  mysens tecken denna helg då det varit alla hjärtansdag :)... började i fredas med tacos och annat mys.. jag måste vara den första personen ivärlden som fått tacoabstinens... ja hade verkligen det på torsdagen så vi räknade ner timmarna tills vi fick vår fredagstacos! Såg sedan på en film changeling... gud vilken bra film! rekommenderas starkt att se den! handlar om en mor vars pojke försvinner... polisen hittar pojken igen men det visar sig att det är fel pojke vilket mamman säger.. men polisen hävdar bestämt att det är hennes son och att hon bara är chockad över att han kommit hem och att han har ändrat sig under dessa månader han varit borta... men hon är såklart säker (en mamma vet väl vems hennes son är!) och nu går det ut på att hon ska övertala polisen att fortsätta söka efter hennes pojke eftersom det inte är hennes son som kommit hem.. kan tillägga att detta utspelar sig på 1920 t och är lättare sagt än gjort.. det värsta är att den är baserad på en sann historia!!

Kändes inte att den va 2 h och 20 min lång,, kunde gärna fått va längre!

I lördas på alla hjärtansdagen så var vi ivalbo och handlade lite, man fick åka två för 1 i bussen så vi passade på.. patrik har ju månadskor t så det kostade oss inte en spänn att åka :)
Och det blev ju en del köpt faktiskt... sedan på kvällen så gick vi ut och åt på vår favvorestaurang roma, blev black and white till P och en plankstek  till mig :) MMMMM

Sedan melodifestilvalen såklart där måns och lili och sussie var bäst tillsammans med HEAT


Och igår söndag va det ju söndag och då är det söndagssysslor som gäller,..
BTW, läste om den där pojken på 13 bast som blivit pappa! Tänk ja tycker ja är för ung nu och planera barn men herregud den är ju 10 år yngre än mig.. visste man ens hur man gjorde barn vid den tiden! Ja stackars barn! Känner mig nästan lite gammal nu när den unga pojken blivit pappa! Ja jösses, lite tidigt kanske!

Och nu för tillfället så sitter min mor och far 10000 meter upp i luften på väg mot Florida och Mexico.. för att fira mamma som blir fyrtiotio år i april!! Jag är INTE ALLS avundsjuk för att få sol och värme, upplevelser, paraflaxdrinkar, ledighet, mys ............you name it!! Inte alls avundsjuk... ja gillar snön och minusgrader så att ja blir tokig på min hud för den tål inte kyla så ha får sår på fötterna för ja kliar mig så mkt! Nej nej ja gillar att få sår! Vill inte alls till 30 graders värme och heala kroppen som bara fryser hela tiden....

Nej nej nej... ja gillar matte och ska sätta igång med det nu.... jag behöver inte 30 graders sol och bad med en färsk ananas i handen som svalkar mig inombords.. .....


Älskling... kan det inte va vår tur snart ? (OK vi va utomlands ioktober.. men det va ju läääänge sen!)

Kommentarer
Postat av: P

Vad är utomlandsresor till värmen mot matte?? :)

Nädå jag skulle också mer än gärna dra mot varmare breddgrader men tyvärr får vi väl hållas ett tag igen innan vi har råd :|

Kämpa på med matten (o allt annat) nu, du börjar ju bli en riktig fena på det! Så kan vi dela på en burk konservannanas ikväll :D



älskar dig!



//P

2009-02-16 @ 12:08:55
URL: http://paka.blogg.se/teknik
Postat av: J

Vad är ananaskonserv mot en ananasfärsking!!!! "låter som Homer", gör du fler uppgifter till mig? vore super så kan ja räkna matte hela dan i morron!1 wohho dagen räddad i morron!

2009-02-16 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback