Dags igen

ja tycker att ja skriver jämt men det gör ja sannerligen inte enligt bloggen, dagarna går så fort, men ja hinner faktiskt med mycket!

Egentligen skulle väl ja kunna skriva mycket men usch ja orkar inte, ja har tyvärr för mycket att tänka på. Min rara far ringde mig i går och vi hade ett allvarligt snack han och ja.. det känns alltid bra att prata med han om allvarliga saker som detta faktiskt är och han är så gullig också för ja sa att ja börjar bli lite smått deprimerad men att så är väl vuxenlivet, man ska ha motgångar.. men då sa pappa "vänta tills du får barn".. jaha sa ja... ja för då har man alltid anledning att vara orolig.. frågade pappa om han var orolig nu, å han sa att ja ja blir ju det när du säger  att du börjar bli deprimerad! stackars far! Han är så klok min pappa och jag blir så lugn och trygg när vi pratat om allvarligare saker för vad jag än tar mig till så vet jag att mamma och pappa stödjer mig i det och det har de alltid gjort. Min pappa som varje gång ja är hemma eller många gånger i tele talar om för mig hur stolt han är över mig och min bror:) Har jag inte världens bästa föräldrar eller vad?! Sedan att jag fått en grej som ska genomföras om ett år plussar ju på extra på mina föräldrar:D världens bästa bästa föräldrar :)

På tal om föräldrar måste nog ja å far börja planera lite för fyrtio tioårskalaset för min mor... pappa har mkt att planera i år, detta kalas och så är det dags för släktkalas i Norge (sker vart 10onde år), får se om det blir i år eller om de ändrar till 2010 istället så et blir jämt i år.. om inte annat så ska vi ändå till Norge och hälsa på lite släktingar i sommar.

Nä usch nu kallar lite matte, sedan svenska


... å vad ja vill!... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback