Tillbaka från sommaren!

Ja nu är jag här igen! Hade ju ingen lust att skriva på sommaren och hade faktiskt inte tid heller för den delen. Denna sommaren har det varit fullt upp med långa dagar på jobbet för att ta igen ledighet som ja varit tvungen att ta till jobbintervjuerna. Än så länge har jag inte fått nåt men senast igår ringde det en man och va lite intresserad av mig, han skulle ringa tillbaka sen när han pratat med lärarna. HOPPAS på det men känner mig skeptisk till att ja får det, men tänker ändå tänka positivt.. detta jobb är också lite speciellt så det vore jättekul att få det!

Om jag inte får det så är jag ju arbetslös eller studernade.. har inte bestämt mig ännu.. ska gå till ams å prata lite med dem nån gång.. har ju 150% kurser att läsa också i höst men  inspriationen är inte stor alls...

Nåväl,,, sommaren gick fort som tusan, va ledig tre veckor och de spenderades i Halmstad för det mesta.. där vi gjorde lite allt möjligt, bror och kompis kom ner så då hade vi en turnering kan man ju nästan säga.. dvs vi tävlade i kortspel, crocket, minigolf och gocart... alla vann i varsin gren, ja va bäst i crocket, överlägset.. bror överlägsen i gocart, kompis vann korten och P minigolfen :) jag hade fobi för gocart och har alltid haft så nu hr ja iaf gjort det och tyckte det va tråkigt så kommer inte göra det nän mer gång.. va också skitkass rent ut sagt :D

Pärona och P och ja va också i skåne på en utflykt, där vi bland annat åkte rodel, det tyckte ja va superroligt!
(hjälp ja kommer inte ihåg va vi gjort på semestern!)
Vi va också i gbg hos J som hade inflyttningsfest i sin mysiga lägenhet, va kul, och att se gbgs natttliv som ja tyvärr blev besviken på, gillar gbgare väldigt mkt, men vakterna?? jäkla översittare, en i vårt sällskap fick inte komma in på hardrock cafe för han hade knickers! och de brukade aldrig ha dresscodes... men men..

Ja och mamma va också i ullared såklart och köpte upp de sista pengarna ungefär, men gud så mkt folk, va rekord för oss med så mkt folk, men det gick alla tiders det med :)

Sedan kom J också och vi svullade några dar :) Jag va faktiskt med J på thaiboxning i Halmstad, har aldrig vart på det live, men jäklar va invovlverad man blir i matcherna och nästan varenda match slutar i blod :) va faktiskt riktigt roligt! Ångrar att ja och p inte gick på en match i thailand.


Jag märker att ja skriver om min sommar baklänges, börjar i aug och slutar i juni :) På midsommar va ja iaf med bästa A och F, E med C på liseberg, man blir ju aldrig för gammal för det, det är ja glad för! Men visst blir man mesigare med åren!
Sedan vann jag 2 kg choklad också :) Så här mkt som jag svullat denna sommaren har ja nog aldrig gjort tidigare, tur att vi motionerat så mkt annars hade ja nog gått upp 10 kg ist för 1! haha men man ska leva gott på somnmaren :D

Nä nu hinner ja inte skriva mer, det va iaf en kort sammanfattning av 10 veckor... :D

kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, det låter verkligen som om du har haft fullt upp i sommar :) Håller tummarna för att du får jobbet! Kram Tess

2009-08-21 @ 09:30:20
Postat av: Anonym

Tack, ja hoppas det med, men det är inte lätt i dagens läge att få jobb :( men gäller att ha modet uppe.. Hur lång tid har du kvar av din utbildning?

Haft en skön sommar?



Kram!

2009-08-22 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback