Tack

till alla er som grattade mig igår, telefon gick ju varm så va tvungen å ha ljudlös på tåget, annars skulle väl passagerarna bli vansinniga, men kul med en egen dag sådär ibland!

Tackar speciellt också mor, far, P, bror för presenterna. Icke att förglömma skickar jag stora tackkramar till svärmor M för den braiga presenten!! Tack snälla du!!


Igår i sthm när ja precis skulle på tåget så stötte ja på ett välbekant ansikte - en bybo!! Herregud hur är det möjligt att i sthm som det bor nära en miljon (!!) så träffar man på en från byn där det bor 1000 pers! Visade sig att han också skulle hem... vi hamnade dock inte i samma vagn men när vi bytte i Herrljunga till Borås så va det fria platser så då tjötade vi på.. C hade bil i borås så ja fick åka med, så ja slapp ta det sista tåget, och mor och far slapp hämta mig i grannbyn som iofs inte är så långt att åka men ändå :) Tack snälla C för skjutsen och trevligt med ressällskap, det hade ja inte räknat med!

Nu idag måste jag hinna med lite plugg, ut å gå med hunden, laga lite mat och träffa chefen.. måste diskutera lite jobb!

Så nu har ja inte tid att sitta här mer...

Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback