Ny bloggdesign!!

Har ni sett!!! Min blogg ser ju lite annorlunda ut nu ju! Jag hade ju som sagt ingen ork eller lust att ändra min blogg nåt så det har jag heller inte gjort, men det har min kära sambo gjort!  Lite småjusteringar ska dock göras men sen så!

Vill att min lilla blogg ska spegla mig eftersom det är jag som skriver, därför är det nog jag på bilderna, det är min kära lilla älskling B till höger (som ser så ynklig ut för han är nyopererad i munnen), bakgrunden ska ge längtan till resor är det tänkt. Jag är ju svag för resor! Å så lite hjärtan i mitten för att det ska vara lite "fjolligt" eftersom det är lite ja:) Å så vill jag ju sprida lite kärlek med :D

Någon bild på min bloggdesignmästare kom dock inte med,, hrm.. skyllde på suddig bild?? :) Jaja! 

Nu glad valborg på er! 

Kommentarer
Postat av: Linda

va fint! känns väldigt mkt som johanna tycker jag :D

2009-04-29 @ 21:19:23
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j til l

Haha ja den känns lite galen å är inte sådär stilren men men ville ha lite skojjig blogg :)



Ja det va en toppenkväll verkligen!! Hoppas du får en bra valborg!

2009-04-30 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback