Luften gick ur mig

Har plugat fitigt nu i två dar i radoch verkligen hållt på länge och väl.. jag har fått mkt gjort till exempel är autismhemtentan typ färdig och även en matteuppgift :), men har fortfarande oändligt mkt kvar, särskilt av svenskan, som ja inte kommit alls långt med... tänkte ja skulle va döflitigt resten av veckan till svenskan, men nu har allt luften gått ur mig.. en inte alltför svår orsak att komma på är min fruktansvärda öronvärk som jag har idag.. jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärta.. det värsta är att det hjälper inte med värtabletter.. så att koncentrera sig och göra något bra är typ omöjligt.. det blir lite halvfärdigt här och var men ja kan inte känna mig duktig precis..
så nu ska ja välja mellan att skriva på tentan, analysera en artikel, eller läsa en bok.. mnst krävande är väl egentligen en bok, men då känner ja att ja boooorde skriva på tentan.. hm hade ju faktiskt bestämt så, men nu har ja som sagt ingen lust..
nä det får nog bli boken ändå..

hoppas inte ja har öronvärk på fredag för då ska ja på fest.. men en öronvärk som denna går det antagligen inte:(  Hatar verligen denna smärta och ja vet att ja kommer få leva med den tills ja dör.. tack för den liksom!  Jag är inte nöjd på grund av den orsaken och några andra till!

Gnäll j! Ta dig i kragen nu och ryck upp dig, här ska det bli mkt gjort idag.. .(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback