Inte

haft tid att skriva här på ett tag.. det är minst sagt mkt nu och då inte bara i skolan...
ihelgen träffade vi på gert och aschberg.. de går ju till haparanda... titti va också där så ja passade på och pratade lite med henne :)
På kvällen va vi på bio - män som hatar kvinnor.. och för mig hade det kvittat eftersom filmen var exakt som boken.. så vet eg inte va ja gjorde det.. sen ni som inte läst boken men vill se filmen läs INTE  nu...

 men ja undrar hur man kan sätta Peter Haber som mannen som hatar lkvinnor.. snälla det är sunes pappa enligt mina ögon, inte någon kallblodig mördare.. blev lite hm konstigt för min del, han är ju snäll..  och nej behöver ja tala om för er att ja vägrar se några beckfilmer? Gillar inte deckare så mkt, det är ju bara samma sak hela tiden och ja kan dom grejerna redan... hur deckarn är uppbyggd alltså.. men ja gick för patriks skull som såå gärna ville se den.. men ja kommerinte hänga med och se de resterande två i höst.. så är det bara..

sedan så har det hänt en del andra saker också, men dom håller ja för mig själv :)

Nu är det skola och plugg hela dan/veckan,,

Linda, kul att du kommer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback