Helgen

Så har det återigen varit en helg..
Började i fredags meed ett tandläkarbesök, tänkte passa på nu när ja fortfarande är student för då blev det bra mkt billigare än vad det skulle blivit om ja inte vart student! Så det va ju bra!
Sedan hade vi bestämt oss för att fika för att Linda va i town!  Så L, I, N, L jag samt Ls lillayrra med kompis satt på java och ja valde att äta foccacia med kyckling och fetaost! (mm så gott!!) .. I hade ju med lilla Elliott, tänk att han snart är ett år (11 månader i maj) jösses alltså! Han är verkligen världens charmtroll nummer 1! Hur bedårande som helst, har aldrig sett en sötare unge! Världens leende hela tiden och glad och go! SÅ det är tack vare elliott vi skaffar barn :D För en sån söt unge ska jag med ha - någon gång!
Efter fikat gick vi runt lite istan men ja och I tog barnvagnen å skulle se på ankor med E men de va inga där.. ja fick iaf leka mamma å köra barnvagnen lite :)

Efter detta åkte I hem och ja mötte upp P, vi hade lite ärenden att göra så det fixade vi.. sedan drog vi hem för att ja skulle ju på fest hos L.. så måste ju ha lite tid att göra iordning mig... hur varmt å skönt som helst ute! På tal om ingenting! ..

Festen va jättetrevlig, va kul å träffa framförallt L igen men även L och N, iofs de andra med men de känner ja inte.. festen innehöll också lite singstar, lite tjafs och mkt skratt! Så va det dags för oss att dra ner på stan och in kom vi u tan att visa leg (har vi blivit så gamla???:)) Iofs va vi ganska tidiga så det är nog en bra gissning till varför vi kom in utan leg..
Gamla och gamla.. jag och L kände nog både eller iaf jag kände "I still got it" känslan.. då killarna va väldigt givmilda och sa en massa fina saker till både mig och L.. de konstaterade att det är i södern det finns de trevligaste tjejerna!
En kille jag pratade med tyckte jag va så go för ja log hela tiden och såg glad ut.. han bad mig kolla på de folk som gick förbi för att se hur de ser ut... han menade på att alla här ser så sura ut... och när ja kollade så såg alla ut å tänka "va fan gör ja här" ... Naturligvis tänkte ja tillbaka på hemma och ett visst Sigges där alla är hur glada som helst... men det är ju i en lada ute i buschen, men kanske har vi på laandet mer gemensamt än de från stan... det är också en stor skillnad mot Sigges och inne i Borås där de också är sura eller arga för att nån snor ens pojkvän.. Borås är ju också enligt min åsikt "lilla sthm" så det blir ju ännu värre där! Halmstad är dock en småstad och de hamnar också mitt emellan..

Än en gång vinner alltså landet mot städerna! 

Nåväl, va tvungen att sluta prata med den trevliga killen (för nog va han trevlig) för han verkade inte bry sig att ja faktiskt inte är singel... även fast ja "dumpade" honom en gång, va han verkligenefter mig hela kvällen.. kändes lite drygt faktiskt.. hallå grabben, är inte en sån som är otrogen!

å så va det bandet som spelade, de va la sådär kanske inte min smak, men L och L stod iaf å dregglade åt deras favvosångare :D

Därefter va kvällen typ slut ! Va en jättekul kväll, va så roligt att träffa L igen och prata som vi alltid brukar göra! Tack älskade vän för det!






___________________________

I lördas va det varmt å skönt så ja å P tänkte att nu ska vi allt gå på picnic, sagt å gjort, köpte lite pålägg (ägg och tonfisk), hönökaka, ananas, lite kex och sedan knallade vi iväg.. vi va nog borta nära 4 timmar! Va mysigt!
När vi kom hem, tvättade vi alla fönster, röjde upp lite och ja städade balkongen för den såg ut som hej kom och hjälp typ..
Vi tog det lugnt på kvällen sen och det va ganska skönt för vi va båda ganska trötta..

I går va det också en sådan där fixardag med tvätt och lite läxor.. sedan lite mys på balkongen.. vi åt för första gången iår ute på balkongen :)



Nu ska ja starta min dag! Blir lite läxor. hoppas på att jobba undan dom fort som .. för att kunna lägga mig och sola på balkongen :)


Kram på er!




 

Kommentarer
Postat av: ida

va söt du är!!!

2009-04-29 @ 16:37:41
Postat av: Anonym

hihihi men han är ju söt!! Ska också ha en sån unge en dag :D

2009-04-29 @ 19:20:56
Postat av: Linda

tack själv älskade vän! <3 va verkligen en toppenkväll det där!

2009-04-29 @ 21:15:39
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback