Grattis

till mig själv på födelsedagen! men inte känner ja mig som någon äldre J, far frågade om ja började bli vuxen nån gång å svarade att nä för ja uppnår inte de två kriterier ja fann för att kunna va vuxen... första kriteriet är att dricka kaffe för de tjatar alla på mig ungefär jämt (känns det som) och nej ja kommer aldrig bli vuxen enligt detta kriterie.. det är vidrigt varmt vatten men lite pulver i som smakar pekka! Luktar gott det gör det men sen förstörs det i det varma!
Det andra "kriteriet" är att det var någon som sa att vuxen blir man inte förrän man är 30 så även där har jag en bit att vandra :) Skönt det, börjar redan bli åldersnojjig.. 30 är ju faktiskt gammalt! SÅ ja föredrar att kalla mig ungdom än så länge.. en ungdom som faktiskt kan leva i en vuxenvärld och har gjort det i en bra år nu faktiskt :)

Nä nu hinner ja inte skriva mer, ska ju dra till västergötland idag till la familia! Ska bli kul, ändå tråkiga är att P får va kvar här.. :( Han hade ingen ledighet att ta ut å då går det ju inte!

Älskar dig P!

Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

2009-04-06 @ 09:48:34
Postat av: Linda Nilsson

GRATTIS! kommer sakna dig på skolan den här veckan, passa på att vara lite ledig nu.. Du skriver att 30 är gammalt, men du ska se att när du kommer dit så har du flyttat fram gränsen ;) Grattiskramar från Iggesund.

2009-04-06 @ 09:51:44
Postat av: j

hahaha ja 30 är inte gammalt såklart, ville bara tetas lite, min sambo fyller ju 27 så brukar retas lite med honom :)



Ska ta mig lite ledigt nu faktiskt, mamma skulle med göra det så vi får umgås riktigt!



Du klarar dig i skolan ska du se! Men du kan väl ta lite anteckningar åt mig? Så ses vi nästa vecka igen!

kram!

2009-04-06 @ 11:01:35
Postat av: ida

grattis Johanna!!! ha de så trevligt hemma med familjen.. Massa kramar

2009-04-06 @ 19:02:01
Postat av: Linda

GRATTIS säger jag här med :D hoppas du har det jättebra här nere nu! tänk så nära vi är varandra nu egentligen :) på torsdag är vi bara 5 km ifrån varandra i nåra sekunder när bussen svänger av mot hestra där i grimsås/hestra korsningen :D då ska jag vinka till dig ;) KRAM

2009-04-06 @ 19:08:36
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

Tack snälla I, ska njuta när jag är hemma :)



Linda! Det är ju nästan så att du får i dig grimsåsluft ju :D

Hihih, hoppas snart ja kan bo hyffsat nära här igen :)



Ta hand om er tjejer!

2009-04-07 @ 08:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback