...

Nu får allt öronvärken släppa för nu är ja sugen på att festa.. har städat min sedervanliga veckostädning idag och dammade av en gammal skiva sådär från högstadiet kanske och jo visst.. den där fick mig allt på partyhumör.. det är bara att pump it up liksom :D

Så nu kära öronvärk vill jag inte ha dig mera.. va kul och ses men nu är du inte välkommen mer!

För er som är intresserade, gick plugget sådär idag, bättre lycka i morron kanske? Nu in da shower - se upp grannar om ni är på toaletten - vem vet ni kanske får höra en skönsjungande J skråla i ledningarna :) Kanske ska nämna att vi har lips nu ja singstar fast på xbox... å då kan ja meddela att jag som aldrig ens hållt i ett instrument (ja typ:)) eller ens fått för mig att sjunga utanför duschens gränser - faktiskt vann över P många gånger!! Vet faktiskt inte hur ja lyckades - ja har väl ingen sångröst! Känns ändå skönt lips tycker ju det, så kanske ska söka idol nästa gång hahah! Nä ja är en klok människa ibland och inser mina begränsningar och begränsningarna är endast lips och duschen! :)

Nä nu rullar jag fram till duschen kanske kommer ja till ställen dit endast drömmarna kan!  who knows! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback