Vaccination och plugg

Måndag igen... började dagen med en promenad på en timma, sedan pluggade jag lite grann, därefter bar jag i väg på ett ärende innan jag skulle vaccinera mig... så nu är ja vaccinerad i minst 25 år och max ja tills ja dör.. :) känns bra för ja vill inte ta sptrutor i onödan, just nu värker min arm så kan man slippa så... så nu kan ja åka utomlands så mkt ja vill utan att ta spruta! Dock, om ja ska till icke turista ställen där hygienen är dålig så måste ja ta en annan spruta för det men ja tror inte ja utsätter mig för att åka till ställen där hygien är så dålig!

Efter vaccinationen, mötte linda upp mig och vi började genast plugga hos mig... men gud va duktiga vi var! Är stolt över oss! Trodde inte vi skulle hinna så mkt som vi gjorde idag, så i morron och de andra dagarna denna vecka, blir mest individuella uppgifter och leta bra  litteratur som gäller... vår handledare är ju ledig denna vecka med så vi får ha tålamod och invänta han för att han ska kunna ge oss godkänt så att vi kan fortsätta och tex börja intervjua.

Men idag,,,, no more plugg :D 

Kommentarer
Postat av: S

hejsan.. nej det är inte dåligt.. att trycka ut så mycket.. då hade dom lite svårt för att hålla kroppstemperaturen.. jag tänkte mer om dom va med på borås hemsida där man tar bild på barnen när dom bara är några timmar gamla så att släkt och vänner kan få se dom. jag va inne och kolalde där men dom har inte uppdaterat sidan än. det va ju skönt att höra att det gått bra för henne. vet du om hon fick någon vecka för tidigt eller om det va nu hon skulle födda? ha en bra kväll kram

2008-09-16 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback