V 37 är över

Ja då va denna vecka till ända med, så gott som iaf.. ja å linda kämpar på, vi tycker själv vi jobbat på bra, men hur bra vet vi inte.. vårt öde hänger på vår handledare som tyvärr  nu är pappaledig, något som vi tycker är jobbigt då vi inte kan nå honom för råd och hjälp, dessutom om vi kan gå vidare med det vi jobbat med... men så är livet ibland..
Nästa vecka blir således en ganska lugn vecka, lite inledning/metod skrivning blir det, sedan sålla litteratur, få fram mer va vi tänker med vårt arbete, men också lite fokus på våra indiviudella uppgifter, just nu känns det som vi tar en dag i sänder...

Idag ska jag på fest, ska till cicci, ska bli kul, dumma är bara att de ska kosta pengar å gå ut, det har rullat iväg alltför mkt pengar redan för mig och fler kommer rulla iväg, bland annat en vaccination för 500 spänn! Men men, sånt är ju livet, känns som att man har mer utgifter än inkomster, men för min del är det ju faktiskt så, det är tur att jag har en snäll fästman som jobbar :)  Jag vill också jobba!!

Trött idag, ska nog vila lite på soffan, har en lista på pluggsaker jag borde göra, men ja undviker att titta på den.. ja menar det är ju ändå fredag :)

Trevlig helg, svälj en älg! (va det Sune eller <Bert som sa det ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback