Söndag

Ja ha då är ju snart helgen slut igen.... i fredags så gick vi på stan, flanör firade massor för de va invigning där.. ja köpte leggings på gina och då fick ja snurra på ett hjul som står i mitten av gallerian... där vann jag ett presentkort på  50 kr inne på flanör :) kul kul... tänkte att ja då kunde köpa nåt mer så ja gör åt 50 lappen annars kommer ja glömma den... så då gick ja in  på guldfynd för ja hittade inget ja ville ha på gina... å där handlade ja såklart också :) så återigen fick ja snurra på hjulet å då fick ja en fotbollsbiljett till gefle - gais som går på onsdag:) tog med andra ord de vinster som hade högst värde :) Får väl se om vi knallar å ser på fotbollen, har ju faktiskt inte vart på strömvallen än, lite dåligt då jag är lite av en fotbollsnörd eller iaf varit! MEN det kunde väl vart mitt lag som hälsade på: HALMSTAD :) jaja

På lördagen va de ju europeiska cykelmässan, har ju vart det hela veckan.. men då gick vi tipspromenad på torget, fick massa godis, reflex och P vann en high tech ficklampa.. vi smakade också på en väldigt god cider som systemet hade, en alkoholfri sådan och den va jättegod, perfekt ifall man någon gång inte kan dricka alkohol men vill dricka fint ändå :)
Vi tog oss naturligvis vår långrunda och sedan satte vi oss på balkongen med solen i fejjan, tror till å med ja somnade ett litet tag!

På kvällen bestämde vi oss för att gå på bio... min snälle och världens bästa bror gav mig biobiljetter i somras som han hade oc nu utnyttjade vi dom... TACK snälle bror! Vi såg PATRIK 1,5 och den va faktiskt bra! viktigt för oss lärare att se också!
Irriterade mig dock på "fjortistjejerna" som asgarvade och fnittrade så fort de homosexuella paret  kysste varandra.. den gav iaf många skratt och och var väldigt härlig på nåt sätt, vi fick följa paret i med och många motgångar som de tacklade.. En modern film :)


Idag har vi orienterat.. japp man fick en karta i går på torget å så skulle man hitta 10 saker runt om i gävle, med hjälp då av kartan... skoj på hoj hette det, men vi gick ist, tog ungefär 2 timmar att gå, lite till kanske och var intressant för ja har aldrig vart på vissa stadsdelar vi hamnade i :)

Nu skulle väl ja göra lite plugg kanske, men har ja någon lust ??? Nä, ja tror ja sätter mig på balkongen ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback