Soligt värre

idag är det också skönt väder! Skönt! :) Jag och L har individuella uppgifter idag med då vi inte kan göra så mkt med tanke på att vi inte träffar vår handledare förrens i morron...

Så idag har ja pluggat lite men också tagit mig en lååångpromenad i  det fina vädret... Powerwalkat med andra ord:) Hög musik i öronen så ja gick i min egen värld så det slutade med att ja nästan gick på en jättestor orm, tror det va en huggorm också för den hade ränder på ryggen.. vet inte ens om jag sett en så stor orm här i Sverige, snokar å andra huggormar har ja ju sett men inte alls i denna storlek... rysningar i miljarders fick ja men va ju tvungen att ta kort på den... tyvärr vet ja inte va mobilsladden och orkar inte leta fram den så  ni får föreställa er denna gigantiska jätte i fantasin i stället :)

Alltså nu är det ca 3 ½ vecka kvar tills vi åker, har ju inget beställt ännu, men vi SKA ju iväg så.. väntar och hoppas dock att de sänker priset ännu  mera nu så att vi får en billig kanonsemester! Vi behöver verkligen det känner ja! Hoppas, hoppas, hoppas!
 
Tänker inte plugga mer idag, så det har verkligen blivit en chilldag... värre blir det väl  i morron  å framåt när vi äntligen kan börja komma igång å jobba.. inte för att ja längtar utan mer för att  få det gjort så vi slipper å jobba som galningar i slutet av terminen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback