Onsdag

Tjo

Har idag pluggat, föga förvånande va! Har även vart hos min LLU are och gjort klart portföljen och skrivit VFU- intyget så nu är det iaf klart..
Analyserat avhandling nu, det är grymmans tråkigt och lite svårt med för den delen, men det löser sig säkert det med! det brukar ju göra det!

Mor ringde också, de kommer upp i oktober, den 24 tror jag å bror hänger också med! Han har ju aldrig vart i Gävle ju! Hoppas min lille bus också hänger med men han gillar ju inte att åka bil så blir inte så överaskad om han får va hos min "extramamma + extrapappa"..

Med våran resa går det väl bra, inte beställt nåt än för att det inte är fullt och förtillfället har de sänkt resan med cirkus 1200 kr per person så vi hoppas att vi har turen med oss att vi få resan jääättebilligt, det vore grymmans det! Ja vill verkligen åka utomlands nu! Vädret är ju för 17 sämre än sämst! Vantar i mitten av september herregud! Nä ja behöver sol! Annars får ja min höstdepression  tidigare i år!


Med exarbetet går det väl än så länge bra, vill inte eller vill att det ska bli tisdag, då träffar vår handledare,, hm hoppas han bara har positiva kommentarer!!!

Nä nu tar jag kväll, orkar inte plugga mer!

Gokväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback