Lördag

Idag har vi gjort stan, och bränt några tusen... så blir det när man köper ny tele älsk! Men det va välbehövligt, hans gamla mobil höll ju knappt ihop... ja handlade också, 3 höstkläder,, för nog har hösten kommit med stormsteg usch å fy..!

Inne på "kontoret" där vi har  våra datorer är det massa skit på skrivborden nu och det är mitt :( Är massa böcker och papper överallt och gissa varför? Jo de är ju till examensarbetet och till det behövs massa littertur... hm!

VFU n är över för allra sista gång... jag och M köpte en blomma som vi ställde på lärarrummet och  tackade för att alla hjälpt oss så mkt.. blomman va jättefin och uppskattad... alla önskade oss lycka till! Ska dock tillbaka till skolan på onsdag och vara med på ett möte med nya föräldrar och vi ska också skriva VFU blanketten vi måste ha...Men jag är över det hela nöjd med min praktik, dock känns det som att det är mkt man fortfarande undrar över,, men det är väl sånt man får veta när man hamnar i den situationen antar ja!

Jag börjar få en höstdepressionen tror ja, hatar hösten, känns så lååång och kall.... dessutom var augusti en besvikelse och september har ju inte börjat bra den heller.. .
All oro över den stundande framtid ter sig också naturligvis... vi får massa erbjudande om lägenheter i stort sett hela tiden och det är ju jättebra! Men det gär ju inte bara att flytta bara för att vi fått erbjuande om en lägenhet, hm skräckblandad förtjusning!

Nä det gäller att se positivt på alllt!, även om hösten stundar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback