jag antar utmaning

L hade en liten utmaning så då tänkte väl jag att ja kunde göra den, brukar inte orka göra utmaningar men denna va inte så jobbig :)

5 saker att göra idag:

* baka
* plugga
' motionera en runda på cirka 1,45 h
* tvätta
* laga mat

Vad jag gjorde för 10 år sedan..

.. hur 17 ska man veta det ? ja kommer knappt ihåg va ja gjort de senaste dagarna!

Ställen jag bor/bott på

* min byhåla där jag bodde under min uppväxt, till jag var 19 bast
* Gävle, från 19 år tills nu
* räknar lite Halmstad också fast jag inte vart skriven där

Saker jag skulle göra om jag blev billionär:

Billionär är ju fasligt mycket pengare att de inte går att göra åt dom, men ja skulle definitivt:

till mig själv:
* ha ett fint hus, några sommarhus lite överallt på jorden, alla hus skall vara miljövänliga
* ha några miljövänliga bilar
* skaffa två barn ( de kommer förhoppningsvis ske ändå men om ja va billionär slapp ja ju tänka ekonomiskt när det funkar med barn)
* betala av älsklings csn lån (det är ju det minsta ja kan göra :D)
* massa resor
* bara jobba 50 - 75 % (skulle bli galen av att inte jobba!), men pengarna skulle skänkas bort


Till familjen:
* de skulle få hus, bilar och betalda lån, även pengar också så de kan leva i lyx

Jag skulle inte leva som vissa kändisar gör och försöker bräcka varandra hela tiden, ja skulle bara bo bra, åka bra och äta lite dyrare än eldorados varor för att ja skulle va nöjd.. ungarna skulle bli uppfostrade som vanligt folk...

Mycket, mycket av pengarna skulle ja skänka bort till organisationer som jobbar för miljön, föratt om vi ska leva på denna jord behöver vi en bättre och inte sämre miljö!



______________________________

Vilket önsketänkande att ja så mkt pengar, men som sagt naturen skulle vinna mest på det om ja hade så mkt pengar :)

Nu ska jag ut och motionera, det står ju faktiskt på listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback