Hoppas

ja lever på hoppet nu tills nästa vecka, hoppas hoppas hoppas, men ja måste även ställa mig in på att det kan gå åt skogen men det vore så jäkla underbart!! Snälla, låt det slå in!

Jag och L fick bra kritik idag och först nu känns det som om vi kan köra igång på allvar.. det känns som att jag nu ser vårt arbete framför mig, vi har vår struktur och vet vad vi vill ha fram, nu är det bara att skriva i stort sett, BARA... intervjuer ska ju naturligvis också genomföras.. pust å stön och vi har också en tajt tidsplan tills vi tar ledigt, men klarar vi det, då kan vi verkligen vara lediga utan att ens tänka på skolan eller ha dåligt samvete! Jag VET att vi klarar det för vi jobbar otroligt bra ihop!

Nu i em tog vi ledigt, men i morron tar vi med hårdhandskarna och kör hårt i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback