Äntligen fredag!

Idag har jag ändå varit flitig, men nu tar ja då helg. Har skrivit så mkt ja kan, måste till skolan och leta lite böcker som fattas... men nu har ja skrivit 4 sidor enkelt radavstånd på bakgrunden i examensarbetet! Ja å L kommer typ va färdiga med bakgrunden nästa vecka... det är helt jäkla OTROLIGT!!

Min lön kom inte igår buuhuuu... men tur man har pappsen som fixar! För nog har johanna koll på sin ekonomi, mer än ni anar höhhö .. visade sig att det blivit fel vid en lönerapport men nu är det fixat å ja får lönen nästa månad ist! Så nu slipper ja undra vart den är! :)

nu tar ja helg, har huvudvärk just nu, likadan som igår,, inte van vid att skriva så här mkt höhö

Aja trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: s

tur att du hade en pappa som kunde hjälpa dig. ja vi få se vad vi få.. jag sa till Daniel idag att det förvåna mig inte om det bli en pojk.. ha ju bara mage rakt fram precis som jag hade med alfred..men det kvittar vad det bli. nja jag ha funderat lite på namn.. några jag tycker är fina är Simon, Elis, Alicia, Love, Stina kanske inte bli något av dessa utan något annat namn vem vet. ha det bra kram

2008-09-27 @ 19:07:32
Postat av: s

Elis= pojk namn förstod du det..le det är betoning på E.et. men Elize el Elise är fint med men Daniel kommer inte gå med på det för våran klasskompis hette det plus att det va min syssling med.. mamma och pappa sa att hade inte papaps kusin döpt sin dotter till Elise så hade dom tagit det namnet till mig.. men hon föddes ju 20 dagar före mig så dom tog det namnet.. men stavningen på Alizia va fint, det har jag inte tänkt på..Love det är fint men tycker du det är tjej el pojk namn.. man hör mycket att upp mot stockholm så är det pojkar som heter det och flickor som heter lova.. men jag tycker inte att Love är ett pojk namn. det här med namn är verkligen svårt..ha det bra kram

2008-09-29 @ 13:16:50
Postat av: Anonym

hejsan.. nja jag förknippa Love som ett tjej namn för jag ha känner bara flickor som ha fått det namnet.. det fins en pojke här på gatan som heter Elis och sen finns det en gamal gubbe på en annan gård här i närheten som heter det med. idag satt Daniel och läste för barnen innan dom skulle sova och gud vad mycket jag fick gjort undertiden..le sen satt jag mest vid tv.. den lilla den sparkade som bara den.. både jag och daniel såg det på magen utan att känna nu.. magen bara ändrade form hela tiden.. så jag hoppas att den lugnar ner sig lite nu när man snart ska sova. ha en bra dag på skolan imorgon.. kram

2008-09-29 @ 22:32:01
Postat av: s

det va som wilma.. jag och Daniel hade fastnat för Moa.. men det va ingen MOa när hon kom ut.. tuan det blev en Wilma istället. le ha det så bra i skolan..

2008-09-30 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback