Tisdag

Å veckorna rullar på.. så även exarbetet, insåg dock till min fasa att det redan ska in den 4 dec! Vi får jobba på bra sen efter vår lilla ledighet på 10 dar! Men vi har väl kommit en bit iaf... ska intevjua på tors och fre så det känns skönt att vi äntligen kan börja med det.. dock blir det väl att transkibera (hur 17 stavas det=)) i helgen så vi får undan några intervjuer.. tar ju fasligt lång tid att transkibera (ursäkta stavning igen) tydligen så det kan va skönt å få det gjort så mkt vi kan innan resan... vi åker om 9 dar eller då är vi redan där faktiskt wiihoo!

Det här är ju lustigt, ansåg mig ha massor å skriva men sen nu när ja sitter här å skriver så kommer ja inte ihåg va det va ja skulle skriva...

Va skönt det är att bara skriva sånt här kludd när ja skrivit fin svenska på exarbetet... här behöver ja ju inte tänka på stor bokstav, punkter, felsatvningar eller skriva ja ist för jag... heheeh toppen jue!!

Min mage börjar bli hungrig, får väl ta mig en satsumas innan ja börjar laga mat, får nog bli hemmagjord potätämos med schnizel.. va tydligen önskemål på det från min kära sambo så va gör man inte för att behaga sin sambo? Å så hörde ja att svenska män ärde mest jämställdaste i Europa höhöh:D  skämt å sido.. ja tror det stämmer bra, tex så bakade faktiskt vi massor i helgen och vi betyder då jag och min sambo...

Aja nu pooof väck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback