Oflyt

igår flyt idag oflyt... nädå men grrr gillar inte att bli av med pengar... köpte ju på taxfree och nu har de dragit dubbelt å vi handlade för ganska mkt också... så ringer till flygbolaget efter att ha pratat med resebolaget... å de har ju absolut inte gjort fel! Å ja säger att ni visst har dragit mkt pengar för mkt men icke sa nicke hon gav sig inte... ja fortsätter att ja vill gärna ha tillbaka mina pengar å då hävdar hon att de är bankens fel!! Nåväl säger ja ringer till banken för ja ska ha mina pengar! Tele till banken, fick prata med en underbar människa ( som till och med ska boka ett möte för mig för att se över min ekonomi;)) och hon ser ju naturligvis att de är dom som dubbeldragit och att verifikationerna är helkonstiga! Därför sa hon åt mig att skriva en reklamationslapp och lämna in på min bank för att de fixar det åt mig...

Sagt och gjort J och ja knallar till stan (köper före en fin festklänning för 99 kr :)) men knallar senare in till min bank  (som ja är jättenöjd med) ochfår träffa en underbart trevlig man som tog hand om oss och han verkade så lugn och att de fixar sig och inom 2 tre veckor ska ja ha pengarna tillbaka.. fixade också ett mastercard för att använda utomlands då det är ett kreditkort och då kan man ju kolla innan att transaktionerna är riktiga... innan pengarna gått iväg så att säga.. J passade också på att fråga lite frågor...


ja herregud alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback