Minnen

Min kära sambo hittade en nyckel som gör att ja kan öppna mina dagböcker så ja har gått igenom en lite snabbt.. den ja skrev mellan 2003-2005 (17 - 19 år) Va söt man va då! Ja blev tokkär hela tiden känns det som enligt dagboken! Å så hängde man upp sig på småbekymmer som idag inte ens skulle få klassas som ett bekymmer! oj va ja lätt gammal nu då, ja med mina ynka 22 (iaf snart 23) år men ack vad ja har utvecklas sen den tiden för bara några år sedan!

Anna du anar inte, det va roligt att läsa om vad vi och killarna hade för oss! Jag är så glad att ja har skrivit så mycket så jag minns min tonårstid, för oj va det händer saker den tiden! ja tror ja har skrivit dagbok sen ja va 9-10 år och än skriver ja ju fast utvecklingen gjort att ja numera skriver här elektroniskt och med läsare.. skillnaden här är ju att ja inte skriver om hemlisar som ja gjorde/gör i mina dagböcker :D Nänä inga smaskiga saker här inte!

Aja nu är ja hungrig så det blir nog mat om en stund, måtte inte tåget va försenat bara pga snön! Brr så kallt det är ute!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback