Längtar

Ja längtar till jul ja,, älskar jul för  det är så mysigt å så blir man så bortskämd hemma då det bjuds på MASSOR av god mat, har mkt trevligt sällskap och bonus är ju att man får julklappar... jo visst Johanna blir 10 igen när det är jul.. det är bara att erkänna.. men iofs blir mam och mormor det med så jag är inte själv :D Vi har faktiskt redan 7 stora julklappar i vår garderob som vi fått av mam, de har stått där sen slutet av mars då de var här å besökte oss :D nyfiken i en strut är ja och ju närmare jul vi kommer ju mer nyfiken blir ja...

Ska bli kul att träffa släkten också även om de inte kommer så många kusiner men nu när ja är lite äldre så tycker ja det är minst lika roligt å sitta å tjata med mam och mostrarna och även höra papp och morbror diskutera roliga saker tillsammans med bror och kusin J... har även hört att moster A skaffat sig en ny liten golden på just nu 9 veckor, en liten Sally... tänk va roligt om hon kunde träffa min lilla Bamse, va roligt de skulle ha! eller så skulle B tycka hon va för ung och för full med energi, min voffe är ju faktiskt 11 år nu för tiden!

Tiden går och ja kom på att P faktiskt blir 27 nästa år! Jisses, han är ju snart gubbe!! Aja tur att ja fortfarande är ung så ja kan hålla ställningarna här, det går väl knappt att hålla ordning när man måste ha rullator :D Har dock inte bestämt mig om ja blir 22 eller 24 (gillar ju inte talet 23) men ja tror ja tar 22 ändå för då får ja ju va ungdom lite längre, känns ju ändå så... kommer verkligen tro att ja blir 22 i april kanske borde lära mig att ja officiellt är 23 då men typ på kalas å så säga att ja är 22 sen behöver man ju aldrig nämna hur gammal ja är..

Invecklat? Kanske eller inte, iaf så tycker ja det är jättetrist att jag och min stora älskling inte ska fira jul ihop i år... det är en stor nackdel med denna jul för ja tyckte vi hade så trevligt förra julen å så vill ja ha det i år med,,,, kan man önska sig det tro?

Gud  va ja skriver julen, men det går snabbt dit , tiden rinner ju iväg.. hinner inte med mig själv känns det som, men ja tror vi kan ta det lite lugnare nu med arbetet TROR dock och det gör man ju i kyrkan och där är ja ju aldrig så ja säger att vi kan ta det lugnare...

Men 4 dec ska det in gott folk som skriver nu! det är 29 (?) dar kvar...
<Skriv skriv skriv så vi får ut den examen vi vill ha!

Kommentarer
Postat av: P

tsssss det var det värsta, gubbe. Men iofs så har alla gubbar rätt att köpa sin drömleksak (bil eller vad man nu alltid velat ha) så det ser jag fram emot. och ska nog skaffa mig en läcker käpp med varghuve också då!



puss på dig

2008-11-05 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback