hihi

det här med finanskrisen har ju nått sverige och också mig.. ja börjar definitivt tänka mer på pengar nu och försöker hålla hårt i plånboken trots att julen närmar sig, vinter närmar sig och vinterskor måste införskaffas (då de andra är felkonstruerade) .. så likt förbannat så försvinner ju pengarna ändå... hm

min lilla pappa betalar biljetten hem iaf, frågade lite försiktigt om ja inte typ kunde få den i julklapp eller nåt.. eller om brosan ville ge mig det i julklapp... men pappa sa att han pröjsar :) men för att inte det ska kännas för dumt att han betalar min resa så vill ja ändå betala på ena hållet för ja vill inte tigga pengar! Men det känns skönt iaf.. får ju inte jobba nåt i jul heller (gissa varför?! jo finanskrisen såklart)  så får spara så mkt ja kan och inget onödigt får köpas!

Nåväl plugg igen, dock har ja trötthuvudvärk så borde gå ut en sväng igen..

__________________________________________________________

hehe envis min far är - han betalar hela resan punkt slut, skönt då priserna gått upp så mkt TACK TACK TACK KÄRA FAR, du är för snäll mot oss!

Kommentarer
Postat av: s

hejsan.. igår va jag hemma hos dina föräldrar och hälsade på lite snappt. wilma skulle lämna lite jultidningar som din mamma hade köpt.. vi träaffde ju givetvis eran bamse med.. och han va så glad så att få lite besök.le vi tittade runt lite i deras lägenhet med det va så fint så där. kram S

2008-11-11 @ 07:32:58
Postat av: j

Trevligt, så wilma hade jultidningar hon:) Ja de har ju fått renoverat hela lägenheten så den blev ju bra! Hur är det med magen då? växer å står i?

2008-11-11 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback