ett litet tag sedan

va det allt ja skrev.. inte hänt jättemkt, allt kretsar kring uppsatsen nu och ja tror att både L och ja börjar bli lite less på den... skoldagen börjar allt senare, vi kommer in på sånt som inte hör plugget till (vilket inte behöver va negativt:)) men på ett eller annat vis får vi ju gjort det vi ska (hur den ekvationen går ihop) ... i fredas så skickade vi in uppsatsen till vår braiga handledare så vi hoppas han svarar så fort han bara kan (men det tar väl ett tag å läsa 50 sidor) för respons.. å ja är som vanligt dönervös för hans kommentarer! Fastän vi bara fått bra innan så väntar vi ju fortfarande på ett bakslag... kommer det när vi redovisas? usch hoppas inte det!

Är jag nöjd med vår uppsats?? har jag lärt mig mycket ?? Det vore ju jättekonstigt om ja svarade nej på frågorna så det gör ja u inte, såklart ja lärt mig mkt, dock kan man ju ifrågasätta om man inte hade lärt sig mer i de vanliga kurserna än bara en uppsats ?

Jag har varit deprimerad i helgen också av diverse orsaker, kanske hänger depressionen ihop med uppsatsen också,osäkerheten om vi blir godkända eller inte hägrar hela tiden över oss... men den delen är så liten mot allt annat ja oroar mig för.. ja oroar mig för mkt! ja har haft ett tungt tryck över mitt bröst framförallt i går vilket resulterat att ja haft svårt å andas.. detta har hänt innan men det är lika jobbigt varje gång... min älskling försökte få mig på bättre humör men allt kändes hopplöst igår, ja orkade knappt prata, sedan blev han orolig när han märkte att ja ibland kippade efter andan... jag är så lyckligt lottad över att ha dig å det vill ja att du ska veta.. snällare och omtänksammare sambo/fästman kan man inte ha!


En bra grej med denna helg är dock att brorsans julklapp och födelsedagspresent är typ färdig, ska bara köpa nåt mer.. men eftersom du inte sagt nåt va du vill ha så är det ditt eget fel om julklapparna är dåliga!

Även mammas är typ färdig och även pappas :D

Så TYP är det bara älsklings kvar och jag har en del ideer om va ja ska köpa till han, men det är gud så svårt att köpa till killar!!


Aja ska titta över uppsatsen nu, nåt måste ja ju göra på plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback