det tar sig

36 sdor är vårt examensarbete just nu och än finns inte diskussionen... men resultatet finns nu som utkast, splendid så egentligen är det får oss bara att börja skriva diskussionen men först ska vi se över resultatet och vår bakgrund.... men det tar sig!

I förrgår fick ja en nyhet av mamma som var en tankeställare om nåt.. ja tänker mkt på denna person vars kära mamma dog nyligen och jag lider så mkt med henne för ja vet att hennes mamma betydde minst lika mkt för henne som min mamma gör för mig.. va skulle ja ta mig till om min mamma dog? Sänder massor med förhoppningsvis stärkande tankar och kramar till dig!



Inga pengar i sikte än, trodde att det kom igår men då va det bara en kopia av min reklamtionslapp.... men han sa ju 2 -3 veckor... ja SKA ha mina pengar, det är ju inte så lite pengar vi talar om heller, faktiskt mkt för en student som inte har någon inkomst!

A - ha så kul på VFUn så hörs vi om det där vi pratade om lite längre  fram ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

vi är bäst ;D

2008-11-04 @ 16:52:07
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

det är ju det vi sagt hela tiden! Arbetet har ju legat i garderoben hela tiden, bara för oss att ta fram det :D

2008-11-05 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback