1 år!

ja idag har jag och min älskling vart förlovade i ett år :) Men vi gillar ju att bryta på lite regler och traditoner så såklart bröt vi regeln med att man "måste" gifta sig inom ett år från den dan man förlovade sig...

Och än är giftermål inte i närheten av oss ... eller ? Tja vem vet, planer finns väl alltid i ens huvud men dessa är ju såklart högst hemliga om de ens finns ;)

Den som lever får se eller hur, grattis iaf älskling till att du stått ut med mig i ett år som förlovade och 37 månader tillsammans med mig (3 år och 1 månad om ni inte räknade ut det)!!

Idag däremot har dagen tillbringats i skolan woohoo.. vi har läst och läst 7 arbeten, ska ju ha miniventilering på torsdag ( sist hade vi makrovent. men nu har vi allt kommit lite längre)... så nu har vi skrivit en massa synpunkter på allas arbeten, mohhahhah hehe eller inte, tycker alla i gruppen är duktiga men alla har kommit lolika långt dock.. kom ihåg dock att på torsdag är det tre veckor kvar innan det ska in!! Stress börjar komma krypande!

Aja har ingen som helst skrivambition nu för ja behöver mat nu, blir kokta potäter, med kokt falukorv och pepparrotssås ... maahhh gottis... efter maten ska ja ge mitt lilla paket till älskling på ett års dagen :) Vad det är i säger ja inte ifall mister läser :)


Kommentarer
Postat av: J till fossen

Va kul att du läser min blogg nu med :) Ja det va jättetrevligt och som det verkar nu bor vi kan i vår också, men du vi styr upp nåt på nyår med, Har du pratat med elin ?

2008-11-12 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback