Tisdag

Dagarma fortlöper med plugg plugg plugg... igår läste jag 100 sidor i babylon skiten så nu bara 20 kvar men de tar emot! :S promenixade med L igår också vilket va väldigt trevligt.. gick också lite på stan så nu har jag äntligen en ny eltandborste,, men dog ju utan förvarnning i helgen!

Idag har S och jag varit duktiga.. grammar assignment är färdig att lämna in, stryken från listan "kvar saker att göra på engelskan" och vi har även börjat med projektarbetet, vår ambition är att denna ska va klart denna vecka, vilket vore super! Om den blir det, kommer jag faktiskt ha det hyffsat lugnt, till hemtentan dyker upp (om ja nu inte kuggar på tentan). Har iofs en redovisning nästa vecka, babylonskiten och veckan därefter är det vårt projekt som ska redovisas.
Engelskan börjar med andra ord att närma sig sitt slut vilket är underbart! Ska bara bli godkänd nu också!

Nu en dusch för ja fryser, sedan plugg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haft en trevlig dag?

2008-05-13 @ 15:27:05
URL: http://smedjebacken.blogg.se
Postat av: Mikael

Hej!

Jag skriver just nu min C-uppsats vid Umeå Universitet om bloggar och undrar om du är intresserad av att svara på lite frågor kring ditt bloggande? Intervjun behöver inte ta särskilt lång tid utan det är lite upp till dig och hur mycket du vill berätta om ditt bloggande.

Jag väljer helt slumpmässigt ut bloggar, och min uppsats kommer att baseras på ett flertal intervjuer.

Jag lyckades inte hitta några kontaktuppgifter för att nå dig direkt så jag använder mig av detta sätt och ber om ursäkt för det, hoppas du har överseende.

Om du tycker att det låter som något du kan ställa upp på och/eller vill veta mer, skicka ett mail till mig på [email protected]! (Känn dig annars fri att ta bort kommentaren!)

Mvh

Mikael

2008-05-13 @ 15:30:43
Postat av: La-Bella

Hej..behöver 2 min av din tid..gå in på www.labellos.blogg.se
och mobba henne!
Hon har förstört allas liv!

Stoppa La-bellos blogg!

Tack!

2008-05-13 @ 15:36:39
URL: http://labellos.blogg.se
Postat av: Till alla

Malin: Jo tack, har haft en bra dag men med mkt plugg dock, själv?
Mikael: Jag skulle hemskt gärna hjälpa dig, men i nuläget känner jag att tiden inte räcker till, såvida du inte skickar frågorna via mail? Då kan jag svara på de så fort som möjligt när jag har tid?
La-Bella: varför skulle jag mobba en annan människa? 1. Jag känner inte denna människa, 2. Man mobbar ingen för det otroligt lågt gjort!

tack alla för kommentarerna!

2008-05-14 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback