Tentaångest

Ja nog har jag allt ångest för tentan, vet inte alls om ja kan den eller inte.. hjälper ju inte att den är såå lätt så att gränsen för att n åett godkänt är 70 %. Lätt för läraren å säga att det är lätt eller... ? De gamla tentorna är ju så svåra!

Men kuggar man så kuggar man... det kommer väl alltid en omtenta, även om det inte känns särskilt motiverande att göra... orkar inte, har ingen lust!

Vad jag blir glad av kommentarer! Vet att min stackars blogg inte är särskilt intressant just un då allt kan tyckas handla om engelska men det är iofs inte konstigt eftersom mkt av min tid går till den.

I helgen, ska det bli kanonväder.. hoppas det stämmer, då vill ja grilla i boulognern! Nån som vill med?

Hoppas ja ska va lite ledig i helgen men måste läsa lite i skitboken som ja ska ha seminarie på... gött å ha seminarie när man inte fattar boken,, ska ge den en chans till å läsa den en gång till för att se om ja förstår den bättre då..  förstår den i nuläget bara övergripligt!

Nä nu måste ja pallra mig till skolan och ha ett litterturseminarium..


Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback