Sommarångest

Ja nu kommer ju sommaren med väldans fart.. Engelskans uppgifter blir mindre ju mindre veckor det är kvar.. Betar av bit för bit! Otroligt skönt då det har varit en jobbig men otroligt lärorik vår!

Dock har jag sommarångest trots att jag längtat så tills engelskan är slut, men nu när terminen slutar så känns det inte så bra längre.. ska nämligrn va ifrån min älskade i en månad - ett nytt rekord således.
Icke att förglömma så ser jag framemot att komma hem och få ett miljöombyte å träffa hunden, päronen, bror å sådära, naturligvis träffa bästa A och D.. Men det blir ändå en stor saknad efter min älskade...
Förra året var vi borta tre veckor från varandra, när vi träffades igen var vi som nyförälskade, blir nog så igen skulle jag tro och det är inte fel.. kanske är det bra att va ifrån varandra ibland och inse hur mkt man saknar och älskar mannen man bor med?

Vecka 28 älskling då väntar Halmstad på oss två och min andre kille såklart, bamsen! En riktig semester i år!
A och F är välkomna om ni vill såkklart - tror inte mina päron har något emot det trots att de är där.

Ska bli kul att ses A, var allt ett tag sen! 
 

Nog om sommaren som även detta år är ett litet bekymmer (nästa år blir det nog en bättre sommar)...

Ida,! det börjar närma sig!! 4 dagar kvar, sen har du kanske bebisen i din famn! Så spännande! Snart kallas du morsa Ida:D Så mys och ha en liten bebbe! Håller tummarna att allt går bra och sådär och väntar även jag på ett sms eller samtal om att det är dags!
 Känner mig lite nervös för din skull! Lite pirrig kanske :)


Nu dock hinner ja inte blogga mera, ska plugga och städa är det tänkt, *suckar*
I morron är jag ledig från skolan och tänkte bara plugga några timmar på fm, sedan ska jag vara HELLEDIG HELA helgen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en underbar dag :)

2008-05-15 @ 14:04:02
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: J

Tack så hemskt mycket Soha, önskar dig naturligvis en fin dag och en trevlig helg!

2008-05-15 @ 16:31:47
Postat av: ida

ja snart är det dags.. får se vilken dag de blir bara.. undrar om ja hinner bli mamma tills morsdag :)

2008-05-15 @ 17:39:46
Postat av: J

ja just det det är morsdag med! Visst är det nästa söndag? Då tror jag allt att du fått:)

2008-05-16 @ 08:40:23
Postat av: ida

yes.. precis.. bara o vänta o se om ja fått till dess.. men de hoppas ja..

2008-05-16 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback