Hemtenta

Håller på med tentan idag, går segt tycker jag, men ska bli klar med utkastet iaf, ena uppgiften är jag hyffsat nöjd med men den hära hmmhm näää ... måste jobba vidare!

Lyssnade på Gert fylkings studentsång - solskydd... blev lite sentimental nästan, vill också ta studenten igen!! Vi hade ju faktiskt kul och va stor ja kände mig:) Äldst i världen typ! Inte för att jag saknar gymnaiset då jag var väldigt uttråkad där, monotoma dagar osv men ändå, saknar strukturen faktiskt, veta vad man ska göra och saknar faktiskt en del lärare! Skulle va kul å träffa dem igen nu när jag blivit "vuxen".. knäner mig faktiskt hyffsat vuxen när jag om ett halvår kan titulera mig som lärare själv! :) Då kommer jag tillbaka till denna struktur, men skillnaden är ju att jag bestämmer vad som ska göras och jag slipper sättas på prov.. lovely!

Om 1 och en halv vecka ungefär är jag tillbaka i lilla byn igen, då ska jag och A åka å titta på balen, As syster tar ju studenten! Och faktiskt eftersom jag oc hA umgicks så mkt som vi gjorde så känns det nästan som min lillasyster också:D Hoppas inte A blir sur nu, men ja har ju ingen lillasyrra, måste ju få låna:D

Snart är det ju också midsommar och vår kryssning ska bli av, längtar! Därefter två veckor jobb, sedan semester!!


Saknar min vovve mycket nu, bara för att jag vet att ja ska snart ska åka "hem".. min lille bus!

Anna, hoppas tentan gick bra!

Nä nu lär jag skynda mig lite!

Sola gott folk, sola!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag lånar ut min syster till dig!!:D

Kämpa på me tentan:)



puss å kram Anna

2008-05-31 @ 21:45:06
Postat av: j

hhihi skönt å veta:) Snart är det dags för henne ju! Här va det bal i fredas redan!



Japp kämpar på, har du fått sommarlov nu?



Kram!

2008-06-01 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback