Hej igen

Var ett tag sen! Vet inte vad ja sysslat med, datorn har ja då inte suttit vid (iaf inte bloggat).. är så skönt väder så det lockar knappast att sitta vid datorn!

Jag längtar så till Halmstad så det finns inte! Vill se hur trädgården ser ut nu (fast den inte är färdig än) och allt annat de ändrat om i stugan mina kära föräldrar! Vill träffa min bästa D! Vill sitta på uteserveringar och titta på folk, gå på festivaler som kommer å går, fiska krabber, picnica i solnedgången med älskling, bada, sola, cykla i den ljuvliga naturen Halmstad bjuder på, shoppa, åka på utflykter, få besök, lata mig ....... Listan kan göra så lång!

Det är ju inte så långt kvar faktiskt, 6 veckor, det är bara lite mer än en 5 p kurs! Men först göra färdigt engelskan, sista seminars och lectures är i morron, två kvar alltså... sedan kommer hemtentan och jag hoppas den inte är svår så den går fort att göra,, i så fall räknar jag med att ta sommarlov på fredag!!! Men jag tror den tar längre tid med tanke på hur mkt det vart i denna kurs redan och den bara är på 4 ½ poäng!! i den nya skalan! Känns fantastiskt att jag överlevt engelskan faktiskt! Trodde jag knappt i början av året! Men nu, 4 kurser klara, 2 snart klara och förhoppningsvis blir godkända... ja jag är stolt över mig själv.. det va en utmaning men ja gillar utmaningar... det va mkt att göra, ja gillar å slita och känna mig stolt över mig själv!! Men ack, va vi i engelskan är värda sommarlov!!!!


Linda! Jag hoppas du har det suveränt hemma och jag hoppas att du kanske tittar ner till Halmstad! :) Vår stad! Vore superkul!

Nu vet jag inte riktigt om jag har nåt mer vettigt att skriva (om det ovan var nåt vettigt vet jag inte) så jag ska väl kolla till lilla smarriga lasagnen...

Har lite huvudvärk, sommaren är här! = sol = solning = huvudvärk! Men jag har faktiskt blivit brun, dock bara på ena sidan:) Svårt att sola ryggen på balkongen!


Bra gjort älskling att donera blod!!! Tycker fler ska göra det faktiskt, får också en present varje gång.. denna gång tog han lotter! (man får alltså välja mellan olika saker). Jag har länge funderat på attdonera blod jag med, men är nästan säker på att min hälsa skulle bli sämre om ja gjorde det.. med tanke på hur min kropp reagerar på saker och ting.. (min kropp lever sin egen värld!)

Ida! Håll ut, lillen är här snart! :D

Kommentarer
Postat av: ida

ja försöker hålla ut.. nu e skolan så klar den kan bli iaf.. :)



2008-05-28 @ 08:16:58
Postat av: J

Bra det! Nu har jag bara en svår och tung hemtenta kvar.. men hoppas den går smärtfritt!

2008-05-28 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback