Freitag

Yes, fredag igen! Skönt, har varit mycket denna vecka.
Nästa vecka blir det nog lite lugnare, bara heldagar på måndag och onsdag, sedan hemmaplugg..
Veckan därefter är det projektredovisning och vi kommer även få hemtentan som är den sista som vi gör på engelskan.

Pratade med en exklasskompis i går som läser idrott denna vår, jösses tur jag inte valde den! De ska nämligen paddla kajak och sova i tält två nätter! Jag hatar att sova i tält.. förra året hade tydligen i stort sett alla fått vatten in i tälten (va ja fattade det som) så jag lider med henne... dessutom är det obligatoriskt! Hur gör man om man är ensamstående med barn då??? Konstigt!

Pratade med L igår och hennes lärare (som även jag haft tex i höstas) tyckte vårt ämne som vi ska skriva om i exarbete verkade va jättebra! Kändes skönt! Tänker dock inte avslöja va vi ska skriva om:) Vår lilla secret här på min blogg! haha.. Får väl tacka min lilla mamma som gav oss den ideen! Nu ska vi bara utveckla ämnet och få fram det vi vill få fram! Men ämnet är klart och det tycker jag brukar va det svåraste när man skriver uppsatser!

Idag ryktas det med att jag kommer bli utbjuden av min kära sambo... får väl se hur det tar sig!

Nu lite grann plugg (har ingen pluggambition idag) sedan ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback