En helg har förflutit

ännu en helg försvann, vi är nu inne i vecka 20 tror jag, vilket betyder att jag och älskling har semester om 8 veckor! wiihoo... förstå vad jag längtar för denna termin har verkligen tagit musten ur mig, var länge sen (ända sen 2 på gymnasiet) som jag hade så här mkt att göra! Hoppas, hoppas, hoppas att jag blir godkänd på tentan så jag slipper den skiten i alla fall... men ju mer jag tänker på den ju mer blir jag osäker på om ja klarat den eller inte.. Jobbigt! vill veta resultatet nu! Men visst borde jag klara den? Brukar aldrig få Ig på prov, men kanske ska va nu då!

Helgen har varit strålande fin så det har blivit sol i boulognern och redan nu har jag fått ettt litet smeknamn av framförallt min älskling och visst ja har faktiskt fått lite färg, förvånadsvärt lätt brun blev jag i år, brukar va segare att bli brun den första brännan, men kanske är min bränna från Thailand som spökar, hade jag lite kvar kanske? För övrigt så har jag å älskling varit förlovade i ett halvår nu (igår) och nej ledsen att göra er besvikna men inget bröllop i planerat:) När 17 skulle vi hunnit det?
Får ju inte heller glömma att vi grillade i lördas också, mahh så gott! Dock åt vi potatissallad till och det är ju inte lika gott som nån varm potatis! Igår åt vi dock midsommarmat (ja sant) och det va gottis! Jag å älskling kommer vara i från varandra på midsommar, det gillar jag inte.. viär ju ifrån varandra 1 månad, elle 4 veckor, eller 29 dar om man så vill :(


Idag fyller världens bästa pappa år!! Grattis till dig!

Nu blir det plugg,, ledig idag, går faktiskt bara på onsdag, men det blir fullt i veckan ändå, har tre relativt stora saker att göra, en grammatikuppgift, ett projektarbete och en bokredovisning som ska hållas för klassen..

Suckar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback