Åh

Idag mår jag jättekonstigt, är yr, mår illa och kan inte fästa blicken. dessutom ont i magen! Hoppas det släpper snart, ska ju väg till skolan i em!

Fick reda på tentan nu, slipper göra om den, blev godkänd! Det blev ännu en gång ett C 84/100 p. Skönt! Hade inte orkat göra om den.

Nu är midsommar bestämt! Får träffa min älskling och behöver inte va borta från honom i en månad i sträck.. Vi ska nämligen åka på kryssning till Helsinfors med min bästa kompis och hennes kille! Kommer bli så bra!

Nä nu måste ja nog lägga mig vid tvn eller nåt, världens snurrar och magen är inte vän med mig idag,, hoppas att det blir bättre och detsnart! Har inte tid att va sjuk!

__________________________________________________________________________________________

Bättre nu iaf, somnade vid tv en dryg timma, på gott och ont, kommer säkert inte kunna somna ikväll bara för det.. men nu är det bara huvudvärk som tynger mig!
Ska iväg till skolan nu och planera en redovsning, yay, not men ju mer man betar av på göra på engelskan listan ju gladare blir man ju:) höhö, såå trött på engelskan och att gå i skolan överhuvudtaget! men skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!! härlig känsla att slippa göra om den kan jag tänka mig =)

2008-05-21 @ 12:50:56
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: J

Tack, det känns underbart skönt, nu är det bara en redovsning och en hemtenta kvar!(typ) Lovely!

2008-05-21 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback