Sorry

..att ja inte skrivit på länge men min ursäkt är att jag tentapluggar hela darna och är så trött på kvällarna att ja inte orkar skriva nåt... har tenta om två dar.. hoppas de går vägen! Orkar inte med en omtenta!

Hoppas ni alla hade en bra påsk!

Ja pratade med bästa A i fre när ja va ute å gick och rätt som de va såg ja en man i sina bästa år sitta och göra tvåan i boulugnerskogen - precis jämte vägen!  Jag vägrade gå förbi innan han va färdig... men som A sa: "Nöden har väl ingen lag".. ja tyckte de va ganska äckligt ja!


Lustiga saker de händer i boulognern ibland faktiskt!

nästa vecka kommer mina föräldrar och ev bror och hund:D

Vi fylle ju som kanske bekant år den helgen så vi ska bli firade... ja, P och mamsen:)


Nu back to plugget..!


Kommentarer
Postat av: Danni

Hoppas du får en riktigt bra födelsedag, även om jag inte kan fira den med dig. Du vet hur dålig jag är p¨å dagar så jag säger grattis redan nu! Du är bäst, glöm aldrig det! Kramar!

2008-03-25 @ 14:29:16
Postat av: J

tack:) nästa söndag fyller ja ju! Hur är det med dig? Lite bättre än sist? Skriv på mailen om du inte vill svara här!

Saknar dig! Kram

2008-03-26 @ 10:22:04
Postat av: Danni

Jo, det är bättre. Tack för att du finns gumman och hoppas att du lyckats med tentan! pok

2008-03-28 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback