sönda

idag är det plugg och tvätt som gäller... ska naturligvis också ut och motionera eftersom nu vågen står sådär fel igen efter helgen... ja har inte tid att gå så mkt som ja gick i höstas längre.. vilket grämer mig, men ju varmar och skönare väder de blir så ska ja va ett hälsofreak och komma i form.. sommaren den närmar sig med stormsteg hehe

Har gjort en gammal tenta nu och enligt mig så hade ja klarat mig om det hade varit den tentan vi hade skrivit:) Men ack så är det inte det... jobbigt.. vi har ju en helt ny bok nu med så man vet ju inte ritkigt hur tentan kommer att se ut.. innan hade de en svensk bok -där grammatiken presenterades på svenska,, men nu är den ju helengelsk vilket kan ställa till det lite på hur tentan kommer att se ut...

Men måste göra den andra gamla tentan också för att se om ja plockar några poäng där med... men om det är 60 % man måste ha hade ja klarat denna tenta iaf (enligt mig då ) hoppas att det är 50 % godkända!!

Jag och Cathrine fick som vi ville - carola åkte ut i går ur schlagern! Inget illa ment mot carola men det var en för dålig låt - plus att hon hela tiden är föör självsäker vilket gör att iaf ja inte håller på henne!


Johanna - hoppas det funkar med vårt gamla grafikkort!



Nu ut å gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback