planer

åh är så exalterad för vi har såna planer nu så det finns inte. Vill att de ska ske nu! Men händer inte än på länge (om planerna ens går igenom, vilket ja verkligen vill). Fast det känns länge nu, så går tiden fort. Vips så är vi säkert där! En av mina drömmar eller två till och med kan gå i uppfyllelse då!

Nu till tråkigare saker, tenta i morron, om ett dygn kanske jag är färdig, vem vet? Hoppas det går vägen. Känns som att ja har hyffsat koll men vi vet ju inte hur han lägger tentan, vilken nivå och struktur eftersom det är första gången han gör tenta här i gävle.  Ska bli lite kul faktiskt, länge sen jag skrev ett prov, för det är faktiskt bara ett prov som man får misslyckas på! Livet hänger inte på det faktiskt. Bara jag inte trillar in i drömmarnas värld som jag gjort idag och även igår kväll då vi pratade om det dära spännande som kanske går i uppfyllelse.

Pappa, din 50 års present till mor är superläcker. Kommer bli superkul för er och hon kommer nog bli lite överraskad men på det positiva hållet.. Vem hade tackat nej det? (Kan tyvärr inte avslöja presenten här ifall mor läser det,,, i morron kanske för pappa ska berätta det i dag tror ja) 

Nu ut å gå och även handla lite mat... kanske ska berätta det att ja tappade i vikt i påskhelgen! Läste också på aftonbladet om "fettdieten" om att bara äta fett så kanske var därför ja tappade 1 kg i stället för att gå upp flera.. jag och älskling har alltså vräkt i oss godis och druckit påskmust..... tror dock inte det är så hälsosamt och vräka i sig godis så nu får de va slut med det på ett taf. Konstigt iaf!


Nä ha det bra, med er, får se om det blir några glada miner här imorron eller tråkiga, beroende på hur tentan går..!  


Kommentarer
Postat av: Sofie

hejsan..jo han är med på det *le* ha du hört att jenny K ska få en till.

2008-03-26 @ 13:23:57
Postat av: j till s

Jasså ska hon? Det var som attan! Var ju inte länge sen hon fick Ida! Det kanske blir tillökning för er med då? Låter nästan så på dig:)Mysigt i så fall! För mig får det nog vänta några år med barn, även om jag skulle vilja ha en liten ja med!

2008-03-26 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback