Nedstämd

Helgen, den gick, fort. vet inte vart den tog vägen, men tror att plugget slukade den, 24 dar till tentan - då ska allt sitta. Gör det det nu? nope absolutely not..

jag är nedstämd idag, men försöker rycka upp mig. Det har hänt en privat sak som gjort mig det, men den håller ja för mig själv.. hoppas det blir bättre fort.!

Mam och dad är nu i thailand - ja skulle kunna ge va som helst för att va där nu med eller utan dem.. men om ett år - då är det dags igen för nya äventyr .- nya kontakter med apor, ödlor, elefanter och fiskar och allt va det va:) 

Ja skriver inte här så ofta längre pga tidsbrist... denna vecka är det många lectures, oral och written seminars.. men i morron är ja iaf ledig, men då blir det tentaplugg som gäller hela dan..
Idag redovisade vi vår första uppgift i oral com, va nervös men ja va nog inte ensam.. som tur va fick vi sitta i grupp! Men ja har aldrig varit den som pratat mkt på lektionerna, jobbigt att prata både svenska och engelska´, gillar inte alls muntliga redovisningar!
På onsdag ska vi ha rollspel på engelska......... säger inget mer än så förutom att ja är så kass på rollspel när vi får prata svenska, hur dålig kommer ja inte va på onsdag då?


Hemma igen efter att ha bott i bollnäs i en vecka, så jäklans skönt så det finns inte! Hunden kräver ju så mkt mer än va min lilla ängel till hund gör! Min lilla hund hade lagt sig på rygg när bror hämtade honom igår innan mam och dad åkte... det gjorde inte saken bättre heller när möblerna är huller om buller för att morfar ska tapetsera om! Han trodde väl de skulle lämna han för gott!
Min lilla vovve hade gärna fått va hos oss i itvå veckor, gud va ja hade varit glad! Denna hund har gett mig så mkt glädje så detfinns inte.. när allt va sådär jobbigt på högstadiet (personliga grejer) och mkt attgöra + operationer på gymansiet, då fanns lillmattes lilla älskling alltid till hands och tröstade henne..

Jag önskar att min hund hade varit hos mig nu när jag är nedstämd, då hade jag blivit gladare iaf!
Hundar är livet för de sprider så mkt glädje, de förstår en och säger aldrig emot!


Se vilken fin hund han är - dock börjar lilla busen bli grå, men han blir faktiskt 11 år i september!


    Bammi har fått ett paket - innehållande favvosen grisöra:)


image91

Mattes favvobild, men hemskt vilka lysande ögon:) Här brottas bammis med sin älg som till å med fått amputera sitt ben och den operationen fick mor utföra!


Skulle gärna lagt upp bilden där bamse har min studentmössa på sig men där förstör ja kortet höhö

däremot, eftersom ja också längtar till semester (v28) så lägger ja upp ett fint sommarkort på min lilla gris:)'

image92

LILLMATTES SUPERMODELL!

Är han inte söt eller vad! Dock har midsommarkransen han skulle haft på sig, ramlat av:) Passade nog bättre på lillmattes huvud:)

dra på trissor ja blev allt lite gladare! Tänk vad djur kan göra med en:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback