Lysterin

jag är så trött idag, när man varvar ner så känns verkligen hur  trött man eg är!

Ja kämpar forfarande med engelskan, drömde att ja kuggade tentan med 4 poäng, varför det var 4 poäng vet ja inte... det känns inget vidare, kanske kan bero på att ja inte läst grammatik på helatvå dagar.. igår skrev ja nämligen bara... måste förebereda min redovisnnig som vi ska ha på måndag.. om image analysis.. vet inte riktigt va ja ska säga.. men får la hitta på nåt bra.. värre är sista redovsningen nästa måndag.. blä vill inte..!

Patrik åkte till bollnäs idag, han ska ut för det va nån sån här klassfest, ja det va hela tio år sedan han gick ut högstadiet! tiden går!

Igår köpte vi lysterin som ska va toppen för tänderna,, ja är ju en pedant när det gäller tänder så nu ska alla bakterier bort... rena dynamiten är det som de säger på reklamen.. igår första gången klarade ja bara 10 sek att gurgla runt det.. man ska gurgla i 30 sek... mitt ansike va högrött och ögonen rann av tårar för det va så starkt så starkt..! när ja sedan spottade ut det brände det i hela munnen och tungan domnade av för en stund:) Men ack va fräsch det kändes..! Idag gick det bättre.. patrik skulle räkna ner men hörde inte honom så ja hade nog i det starka en mun:) ögonen rann, ansiktet va rött och ja stod och hoppade för att överleva - men alltså ändå inte så jobbigt som igår... tror man vänjer sig!
Fräsch och rent som 17 blir det och god smak:)

Min längtan är inte längre så stor längre - kan kanske bero på att ja har mkt nu att göra - men gud va mysigt det hade varit med en liten hund, saknar min bamse så mkt!
Mina föräldrar har snart vart i thailand snart en vecka, gud va tiden går, de hade köpt grejer till mig sa de:) de brukar alltid köpa det till mig, men denna gång har ja önksat lite, som parfym (har ju mängder med kopior) , ryggsäck (min gick ju sönder å ja vill ha ryggsäck till skolan för böckerna väger så mkt och gör ont i axlarna och ryggen av dem) och toppar.. så får se va ja får:) De kommer ju upp lagom tills ja fyller år så..:)


Nä nu ska ja plugga lite grann, måste verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback