It's over

ja tänka sig här sitter ja igen.. sist  va ja väldigt less och är väldigt less fortfarande.. ja kämpar verkligen den här terminen, I really do, mer än någon annan termin, jämfört med denna så kunde de andra terminerna tryckt ihop sig till 3 ist för 5 typ... Men hade gärna haft ett litet mindre pressat schema faktiskt! Men jag har inte rätt att klaga egentligen. Jag överöser mkt av min styrka ist till min vän som behöver den mer än jag.

Tentan är om en vecka lite drygt, blir att sitta hela påsken, så glad påsk på er! hm!
En kurs avslutades idag iaf, min hatkurs oral com, därför att ja hatar att prata inför andra och sådära ... kvittar vilket språk.. ja va hur nervös som helst, men bestämde mig för att börja redovisa och det gick faktiskt bra.. va färdig 20 min senare för ja fick så många frågor. Både S och U sa att de gick bra för mig och att det inte märkts att ja va nervös! Dessutom kom Sofia fram i pausen och sa att de va jättebra! Mah, va ja så bra  ? Jösses! Undrar va Per tyckte dock... hm

I morron ska vi tentaplugga sedan avslutar vi written på em.. vi har förvisso till den 2 april på oss å färdigställa portföljen men mina är hyffsat klara ändå tycker jag.. kanske lite ändringar blir det väl men inte mkt!

Darling, tack för att du finns och hjälper mig och stöttar mig, hade aldrig klarat mig utan dig! Vill så gärna åka bort en sväng härifrån med dig så vi kan få lite semester, båda vi behöver det tror ja!

D, tack för ditt stöd, hoppas ja lyckades stötta dig med! You and me, against the world!:)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback