Ännu en..

orsak till att ja inte vill åka till USA.. fy fan för vissa av folket där alltså...
hur kan man leva med sig själv om man plågar djur så som dom gör??

Läs det här - även film, men varnar er som är hundälskare...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1974923.ab



Usch och fy för amerikanerna som gör så! Det som ska va världens mäktigaste och främsta land - ska också vara ett föredöme!! - vilket de absolut inte är! Gäller många mer aspekter än hur de behandlar sina djur!

(givetvis gäller inte detta alla amerikaner, men de är de "dåliga" som alltid får publiceringar i tidningar)

Soldaterna bör kolla på "mannen som pratar med hundar"  för att veta hur man behandlar dessa bedårande varelser!

Mkt i min blogg på senaste tiden har handlat om hund/ar, men nu blev ja bara så förbannad!

Bäst att hoppa in i duschen istället... ska läsa om verb sen så lär väl skynda på lite...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu ville inte jag titta eftersom det antagligen innehåller något slags djurplågeri som jag inte klarar att se. Men det gäller ju att vara medveten om att det förekommer i ALLA länder, även sverige. Det kommer så gott som varje vecka fram nya "djurfall" i Sverige. Tex bondgårdar där man hittar djur som legat ihjälsvultna sedan ett år tillbaka, katter som ätit varandra av hunger, går man bara på promenad här i Gävle så kan man se människor som gör helt fel med sina hundar alternativt slår dem. Det finns närmre än vi tror.

2008-03-05 @ 07:23:16
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: J till cecilia

Absolut du har så rätt.. men jag upprör mig att soldater (som många amerikanare älskar) gör något sånt här dumt! De är ju nästan förbilder till de amerikanska folket..

2008-03-05 @ 08:13:04
Postat av: sofie

hejsan kusin.. ville bara säga att jag ha med en blogg.. ha inte skrivit så mycket än.. men det kommer väl. kram

2008-03-06 @ 13:29:31
URL: http://ninjasofiea.blogg.se
Postat av: Johanna till Sofie

Hej! Va kul! Då kan ja se va ni hittar på!
Länkar till din blogg nu med:)

Hoppas det är bra med er! Kram

2008-03-06 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback