tanke

nu ska ni få höra... gick in på lindas blogg och lyssnade på den fina låten hon lagt upp och började tänka på hur sdet va för tre år sedan då gävle stundade för oss båda... mor hae sagt att en från lilla samhället 4 mil från vårt också skulle gå lärarutbildningen och ja tänkte va kul en som kommer nästan hemifrån mig - men aldrig att vi kommer träffas då skolan är stor!

Men den första dan på utbildningen träffades vi, unde rn0llningen och det bevisar nästan hur liten världen är egentligen! vi har båda ibland hemlängtan då vi har långt hem, men låten L har på sin blogg, ger en styrka, inte bara att klara av hemlängtan utan också att klara allt annat som bekymrar en! Tack min vän för den låten!


I morron drar ja äntligen till Halmstad, yes yes yes! i morron om en vecka går ja på semester! wiihoo!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja visst är den helt fantastisk? den ska bli min nya styrkelåt för att klara av hemlängtan å allt annat som du säger! hoppas du har det UNDERBART i halmstad nu (kan man ha det nåt annat än det iofs? haha) å att dina betyg kommer snart! mina har oxå kommit nu så nu pustar jag ut =)

2008-06-30 @ 00:06:13
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

ja det va den! tycker du ska hälsa på oss när du är nere, är nere v 28-29-30, en av kurserna har jag fått svar på ialla fall så bara en kvar! Saknar dig! kram!

2008-06-30 @ 20:04:57
Postat av: Linda igen

jag åker ju ner v.30-31 så om jag kan låna en bil under v.30 så kan jag ju kika förbi =) saknar dig med! kram kram!

2008-06-30 @ 21:26:33
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

gör det! vore skoj! ta hand om dig! kram!

2008-06-30 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback