Söndag

borde väl försöka printa ner lite rader idag kanske... vet dock inte va ja ska skriva.. längtar till midsommar nu då jag får träffa min älskling, vi mår inte så bra utan varandra har ja märkt... men det ska bli jättekul å träffa min A också, de ska ju med också..! åh kul! försöker pussla ihop resan så gott som det går, men blir nog att morfar får hämta lämna mig ändå..!

träffade min moster igår när ja va ute och gick, kul! vi pratade om hennes barn, en av de ska börja högstaidiet.. och det visade sig att han får hennes klassföreståndare.. mer minnen, visade sig att ja å moster hAr haft samma lärare:) herregud iofs är inte min moster jättegammal, sisådär 15 år äldre än mig men ändå... vi hade till åmed samma smeknamn på en lärare "röskägg", vi kom inte på namnet på honom utan bara hans smeknamn, men efter gnuggningar på knölarna där geniet sitter kom vi på va han hette... men ja trodde de va vår generation som kommit på hans smeknamn, så var alltså inte fallet!!:D

Skulle hälsa på min "extramamma" också igår men hon va inte hemma:(

Annars då, jobbar å sliter men bara 4 dar denna vecka å så ska arbetsrapport redan in i morron hm, blir inte väldans mkt pengar på 5 dar men kanske är behövligt då vi ska till finlandia på fredag! wohho

nu annat!

Kommentarer
Postat av: Ä

Du har rätt i att vi inte mår bra utan varandra! Ser så mycket fram emot helgen så jag får lägga bort telefonen o träffa o prata med dig på riktigt igen! bara 5 dar kvar nu!! puss

2008-06-15 @ 17:40:49
Postat av: Cecilia

Att du inte skaffat jobb i Gävle då så ni kan vara tillsammans hela sommaren? =)

2008-06-15 @ 23:22:32
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: j

tror det är bra att komma ifrån varandra också, dessutom trivs ja på jobbet här och det är skönt att komma hem till mor och far och min lille hund också! saknar han mkt i gävle, så det är både för och nackdelar! Och i gävle finns det ju så dåligt med jobb!

2008-06-17 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback