Sommarlov!

Ja nu har jag officiellt sommarlov!:) Lämnade in tentan idag så nu är alla arbeten färdiga! måtte jag nu bara bli godkänd också på de två sista kurserna!
Träffade e och j i skolan också, fick lyssna på deras exarbete redovisning, lät väl bra och försökte se intresserad ut även om ja inte är det... men miljö dock är jag väldigt intresserad av! Hade en tanke till å med och jobba med miljö på gymnasiet.. men så blev det ju inte!

Efter lite slapp vid skolan gick ja vidare till boulognern för att sola, ville inte stanna å lyssna på deras redovisning:) Var jätteskönt och varmt men har nog allt bliviti brunare.. så här brun brukar ja nog inte va väl i juni!

På tal om juni,, tänker på dig min vän, håller tummarna!! Så spännande! Tror även L håller tummarna med mig hihih, väntar med spänning på ett sms elller ett telesamtal!

Nu har ja inget mer att skriva tror ja för denna gång!

Så glad sommar på er!

___________________________________________________________________________________________

Läst att man helst ska göra karriär efter att man skaffar barn... hm låter vettigt i mina tankar med tanke på att man blir gammal om man ska göra sin karriär innan man skaffar barn.. och när räknas det som att man gör karriär?

Jag vet när jag vill ha barn och det hyffsat snart (men det beror ju också på en del saker)  för ja vill inte va fööör gammal för att bli mamma

Kommentarer
Postat av: Linda

japp jag håller alla mina tummar jättehårt jag med! å väntar gör jag oxå =)

2008-06-02 @ 19:00:46
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback