skrivkramp

mm har verkligen det, även om de händer mkt saker som ja tänker att de kan ja skriva om men så blir det att jag inte har någon lust...

var i af i halmstad i helgen, så härligt, I SÄRSKLASS SVERIGES FINASTE STÄLLE!!! å va det är underbart fint där, men så är det ju också sveriges renaste stad 2008! mum å ja gick på eurostop å handlade lite, ja hittade en biikini faktiskt för en billig peng... den ja beställde från hm skickade ja illa bums tillbaks igen! Käkade godaste pizzan på länge! Slår gävles pizzor med hästlängder! (iaf dom ja ätit på) å så gott!! älskling skulle ÄLSKA kebabpizzan mer än mig till å med för fastän vi beställde mediumsås på den så var den så där härligt stark å god!

Vovven, mor, far och jag gick till fylleån (ja ån heter så!) med vovven jösses va han sprang upp i sanddynorna å ner... ja som käkat pizza kände att ja hade mkt energi så ja sprang också å jagade vovven lite å så.... avslutade rundan gjorde vovven med att ta ett svalkande dopp i ån, därefter tillbaka igen sandig å vacker av att sprungit återigen i dynorna... gissa om han fick duscha sen:)

ett axplock av min helg alltså...

mitt ena betyg kom idag också, så nu är 5 av 6 engelskakurser godkända å klara! fick också en bra kommentar av min lärare:) Blev 2 meter minst av den!


Nu är det 4 dar kvar att jobba, sen e det SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback